Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 2 February 2010

TAPAI BASI

As'salam...

Say yes!.. memg teramat letih pg nie
Ikutkan raser hati nak jer sambung coti
Tp Apakan Daya
Harus kuatkan diri
Walaupun Badan Dah Macam Tapai Basi
Eh! Ader ker ayat Cenggituw?
X kisah la ader ker x der
Yang Pasti Memg X larat Sgt2
Jd tu Jer la Ayat yg Menunjukkan
Perihal Diriku di Ketika nie..
Huhuhu...

18 Ulasan:

*S*A*L*W*A* said...

sama la... kiter pun tak larat nih... + sakit kepala... sampai dari kampung kul 12 lebih...

masih sengal2 satu badan...hehe

tapi kena kuatkan semangat jugak kan... chayok chayok...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ambo2 mek na...
nok cuti lagi
dok cukup ke 3 ari tu?? huhuhu

if mem besor/bos besor leh la coti suka suki..ngehngeh..
selamat bekerja..:-p

Ena said...

Salwa,
tu la kan Sal.. yg sakit paler & badan tu yg buat badan jd lemah sangat kan!.. hu3x..
Chaiyokkkkkk!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ingatkan Tapai basi betui td..ahaks..

Alahai cian nyer...letih benor nih..Xper2x...demi tuntutan keja..kuatkan hati... :)

Ena said...

Rose,
Heh3x..
coti rose maner nak cukup setakat 3 ari.. lau bg sebulan pulak cam nak cuti setahun.. ngehngehngeh..
Tp terpaksa la juge buke mater yg ala2 garfil nie.. hu3x..

Ena said...

Lily,
kui3x..
yer la dah memg cam tapai basi jer dah upernyer nie..
masam & kusam jer.. hu3x..sib bek x kene buang lam tong sampah!>. kui kui kui..

mamaaerish : said...

igtkn betoi la tapai tu basi... hik3.. np x smbg jer coti?.... :)

ita cutevirus said...

adui mak ai...

ita pun tetiba saket pale la pulok pepagi nieh...

Ena said...

Mamaaerish:
tu la tingin ka rehat jer kat umah tp mengenangkan tanggungjawab sedang menanti di opis nie.. harus la gahakan diri jua.. badan nier terase sakit yg amat.. hu3x..

Ena said...

Ita,
yer ker ta? hu3x..
lau sakit paler ubat terbaik tido kan ta!.. heh3x.. aper lag ta.. jom tido!.. tp x leh la.. hu3x..

mamalieyna said...

looor ingat citer pasal tapai..hukhuk...tipah tertipu!!! ^_^

Ena said...

Mamalieyna:
jgn mare yer Mamaliyena.. tajuk kene kasi terpikat sikit.. heh3x..

MamaCira said...

la.. ingatkan TERmakan tapai basi..
har har har..
ade² jer ko ena..
apapun aku dapat bayangkan ke'lembik'an tubuhmu di kala ni..
Kekekeke..
macam bubur boleh?? :p

Ena said...

mamaCira,
mueheheheh..
cam bubur? yer la dah kater tapai basi kan!.. tp x la camtu pon.. pass sarap td.. ok lah.. :)

Cik Anie said...

ena.. tapai.. lagi basi lagi sedap tau..huhu..

Ena said...

Cik Anie,
hah? best ker? x sakit perut ker? he3x..

Redbloodsnow said...

hahahaha..ingatkan nk bebelkan ttg makan tapai basi td...rupernyer perumpaan...ahaha :P

Ena said...

Zie,
kah kah kah!!..