Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 23 February 2010

AL-FATIHAH BUAT ARWAH KAKAK YG TELAH KEMBALI KE RAHMATULLAH

Salam..

Buat pengetahuan kawan2, kakak sy telah pun kembali ke rahmatullah pd tanggal 20.02.2010 di Hospital Sultanah Nurzahirah, Kuala Terengganu. Walaupun sempat untuk bertemu dengannya tp kami tidak mampu menghalang kuasa dan kehendak Nya untuk kakak sy kembali padaNya. Kami sayangkan nya tp DIA lebih menyayangi kakak sy. Alhamdulillah.. arwah pergi dengan tenang dan kami redha dengan pemergiannya.
Semoga arwah di tempatkan di kalangan orang2 yg terpilih disisi-Nya. Amin.

44 Ulasan:

Mrs. Adz said...

salam takziah

al fatihah untuk ur kakak..

aiDieNa said...

Innalillah hiwainnalillah hirojiun.. dariNya kita datang.. kepadaNya kita kembali.. semoga roh arwah ditempatkan di kalangan hambaNya yang soleh.. dilepaskan dari azab siksa alam kubur dan api neraka... Al Fatihah..

Takziah buat Ena dan famili semoga kalian tabah menghadapi keadaan ini..

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said...

al-fatihah buat kakak k.ena...

moga ditempatkan dklgn org2 yg beriman...unmen

~aSHa~ said...

salam takziah..semoga dia bahagia di sane...Tuhan lebih menyayanginya...

asal dari kuala terengganu ke? ooo leh ar jumpa next time..raya2 ke...PIL org sane...

semoga ena sihat ye

~~*Ummi AFD*~~ said...

Kak Ena:

Takziah. Semoga tabah menghadapinya...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

al-fatihah utk arwah..
byk2 besabor je mek na
(tak dpt nok bayang kalu kakok sy dah takde..uhuhu)

semoga rohnya dicucuri rahmat..aminn

Izan Ishak said...

ena...moga kakak ena ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.... amin...

Cik Anie said...

Alfatihah utk arwah.. harap Ena sekuarga tenang dgn segala ujian ini.. Moga roh arwah tenang di sana di tempat di sisi para solihin

mamalieyna said...

Moga Arwah kakak ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..Aminn..Ya rabbal A-lamin.. Al-fatihah..

iz-AnN عبداللطيف said...

alfatihah...moga rohnya tenang disana...

daripada Allah kita datang...dan kepadanya jua kita kembali...

☆ lieya latif ☆ said...

salam takziah dari lieya yek ena.....semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.....arwah sakit ape ena...kalo tak keberatan ena nak bagi tau laaa.....

semoga keluarga semua tabah dengan dugaan ini.....

ita cutevirus said...

inna lillahi wa inna lillahi raji'un..

alfatihah utk kakak ena.. semoga rohnya dicucuri rahmat...

p/s: kakak yang mane satu ena?

Dilla Ady said...

ena, salam takziah ye..harapnye redha dengan dugaan allah ni..Dilla sedekahkan al-fatihah tuk arwah akak ena ye..

semoga tabah dan kuatkan semangat ye ena..

mamaaerish : said...

alfatihah utk arwah... takziah yer...

Adlina Husaini said...

uh ni related dgn emergency call tu kan? takziah utk u sekeluarga..al fatihah juga untuk arwah..semoga arwah ditempatkan di kalangan hambanya yg beriman

~Siti Hajar~ said...

takziah utk Ena skuarga...smga rohnya dicucuri rahmat..insyaAllah..

~~~ kay ~~~ said...

salam takziah,
semoga rohnya dicucuri rahmat
Al-Fatihah

b.O.n.d.a said...

TAKZIAH dari bOnda sekeluarga..
mOga arwah ditempatkan disisi hambaNya yang sOleh dan sOlehah..

al-fatihah...

Echa said...

takziah.. moga rohnya dicucuri rahmat... alfatihah...

MamaCira said...

salam takziah,,

semoga arwah ditempatkan bersama orang² yang beriman..
dariNya kita datang
kepadaNya kita kembali..

rosma said...

alfatihah utk arwah...semoga arwah ditempat dikalangan org2 yg beriman....takziah kak...

Nana Aziz said...

takziah untuk ena sekeluarga...

mamamiera said...

takziah..
smoge d tmptkan dgn org2 yg beriman..
amin..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Al-fatihah buat kakak ena..semoga Roh beliau di tempatkan dikalangan org2 yg beriman..Al-Fatihah..

Syuhada Kamal said...

Takziah yer utk ena sekeluarga..moga tabah menghadapi ujian ini..semoga roh arwah kakak ena ditempatkan bersama roh2 org yg dikasihiNya..

ainazliena said...

Takziah..semoga tabah hati..al-fatihah..

Nana said...

al-fatihah utk arwah semoga rohnye tenang di sana..

sakit apa ena?

Ietams said...

salam takziah ena,

CIK NANA said...

Takziah kak ena..
Moga arwah ditempatkan di kalangan roh org2 beriman.. Amin..
:(

Lynn Nasir said...

salam,

takziah utk ena sekeluarga. semoga tabah menghadapi ujian yg berat ni..

smiley said...

takziah...smoga rohnya berada di samping mereka yang beriman...

alfatihah..

regards,
Triplesmiley

azlina said...

salam takziah buat ena dan keluarga...
semuga roh allah di cucuri rahmat dan kasih sayang Allah hendaknya..
al-fatihah

Redbloodsnow said...

sad ar :( Al-fatihah utk arwah akak kak ena. semoga rohnya ditempatkan bersama²golongan yg beriman...aminnn.

KELLY910 said...

salam sis ena..
takziah diatas kehilangan kakak tersayang.. semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman.. hope sis sekeluarga tabah menghadapinya..
al fatihah..

Nida said...

Salam takziah buat Ena sekeluarga. Tuhan lebih menyayanginya. Semoga rohnya tenang di sana.

♥♥syahadah♥♥ said...

alfatihah

aniesa said...

takziah wat ena sekeluarga..
Al-fatihah..

MaszLaVista said...

salam takziah..

takziah buat kakak kak ena..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin

Rashid said...

al-fatihah..

Moga rohnya bersama golongan orang yang beriman..

tabah k..

Ammi Sara said...

Ena, takziah buat ena n family..sedihnya..
moga arwah ditempatkan di kalangan mereka yg beriman..

hajarus said...

salam takziah k.ena...

Al-fatihah semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...

maaf hajar tanye.. arwah akak k.ena sakit ape...?

Ieza said...

salam takziah..semoga ena tabah menghadapinya..

Wanie said...

Salam Takziah dari saya yer Ena..Walaupun agak terlewat saya ucapkan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

takziah atas kehilangan arwah akak kak ena..memang kadang2 susah tuk kita terima kehilangan orang2 yang kita sayangi..tapi mau atau tidak kita terpaksa untuk terima kenyataan walaupun perit..kita pernah merasai kehilangan arwah kakak..dan arwah bapak..huhuhuhu sedih kan..