Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 20 January 2010

PENDEK JER!!

Ingatkan lepas balik dr Auditorium di Muzium td
Blh la.. wat n3 yg di harap2kan.. 
x leh juge la kwn2
Kebizian telah melanda diriku di kala iniyh..
Kijer oh Kijer 
Harusla sy menyelesaikannyer dulu kan!!

So, n3 nie rasenyer terpendek tg penah sy wat
K la.. Jumpe lagi!!

Dadaaaaa!!!

15 Ulasan:

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said...

rajinye die.. ke "saya yang menurut perintah" hehehehe

bagus leh dpt APC ni..

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm Ena..

saya memhminya..hehehe.. Mmg pun kekdg bila bz..nak buat n3 baru pun cam terbntt kan..tetiba jd cam xada idea jer nak menulis..

ita cutevirus said...

owwhh....

very the bz la today...

aiyohhh.... "saya yang menurut perintah"...

pekerja yang berintegriti..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sama la kita pun sibuk kak..huhuhu xkejar rasanya...

MamaCira said...

BUAT KERJA!
JKR nye moto! hahaha..
ok ar tu.. keja diutamakan.. ;)

mamalieyna said...

hehe...dadaaa tooo..! see u next n3! ^_^

Ena said...

fIEZA:
he3x.. menurut perintah la sangat!! kui3x..

Ena said...

Mamadanish:
tu la pasal.. :)

Ena said...

Eta: bz la ta..

Ena said...

Purplelicious:
He3x..

Ena said...

Mamacira:
Wat kijer dah nie.. hu3x..

Ena said...

Mamalieyna:
Dah settle dahhh.. leh la hai hai balik kan!!..

☆ lieya latif ☆ said...

busy sangat tu ena....takpe2 ...esok update key...heheheeh

Redbloodsnow said...

alahai...x dpt ler berblogging nih kan. xpe² kak ena wat jek keje dulu. t dh siap baru jd blogger tegar...hehe

Nida said...

dalam kebizian pun sempat buat n3.. wah.. hebat! hehe