Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 29 January 2010

BUAT APER LG NI? ADEIIIYHHHH!!

Aper lagi la yg adik nak buat nie?
Huhuhu.. fenin la tgk..
Ishhh!!.. seghiau pon ader..
Klu jatuh nanti cemaner?
Ummi juge yg susah.. ishhh.. ishhh!!

Ni la hobi baru si adik nie
Sejak dah 1 thn 6 bln nie..
Mcm2 peel dier buat
klu tgk cam pasif jer orgnyer
Tp klu kat umahhhhh
Huhuhu.. amat lah aktif
Yer la boy memg cenggituw Kan!
Asyik memaaaaaaaaanjat jer kijer nyer

Tengok la niyh!
 
Kerusi nie ammar amik sendiri, panjat sendiri.. 
Adik nak cari aper tuyh!!! Ader la yg dier berkenan tu
Siap angkat takbir dan say.. Allah Hu Akbar!!
camner nak solat kat atas tu dik? ish.. ishh!!.Ishhhh!!
 
Camner nak turun nie???
Si adik nie skrg x leh berenggang ngan kusi nie 
Bile balik umah jer, dier akan p amik
kusi nie kat bilik belakang
Pastu mula la operasi panjat memanjat nie..
Huhuhuu..

34 Ulasan:

ita cutevirus said...

huhuhu...

ena, same je cam kusi umah ita & iyyad pown ade hobi yang same cam irfan.. ehehehehe.. MEMANJAT!!..

adesss...

Ena said...

ita, tu la pasal ta.. bukan aper takut jatuh jer.. hu3x..

norhaizan said...

hihi..suka ar tgk gelagat anak kak ena..mesti maknyer nak marah pun tak jadi..hihi..agak2nyer dia aktif ikot pangai mak dia kot..hihi

♥♥syahadah♥♥ said...

kemasnya dapur rumah dieyy..wah kak da mmg cukup teliti bab skodeng pic org..muehehehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wehh..tak bahaya ke krusi tu?
cam tinggi je
takut den nengok

sat g giliran ku pule kan..haih
camnola gelagat si rafiq nnti

Ena said...

Norhaiza, hahahah!!.. kelakar la statement nor tu.. yer la agaknyer mak dier pon camtu kecik dolu kan!.. hikss..

Ena said...

Syahadah, sempat akak skodeng yer kak.. x la bersih maner pon kak.. kebetulan jer tu.. heh3x..

hajarus said...

uuisssshh bahaya tu k.ena.. xleh biarkan main panjat2 sesorang tu... takut jatuh..

Ena said...

Rose, memg mcm2 perasaan ader maser memula tgk si adik wat cenggituw rose.. berderah lah darah nie.. terus kuar suare singa jantan!.. wakakakaka..tp bile dah hari2 dier wat camtu.. mrmm.. apo nak di kato..

*S*A*L*W*A* said...

uish, seb bek kat umah tak dak kerusi camni. kalo tak, jenuh la...

budak lelaki ni memang lasak ye... sementara nak besar tu, jenuh jugak la...

Ena said...

HAjar, bukan akak biarkan hajar,, tp dah x larat dah nak tegur.. bile di simpan kusi tuw.. mende lain lak dier amik.. nanti akak uploadkan.. hr nie pic tu x der lam pc nie.. tertinggal lm camera kat umah.. hu3x..

Ena said...

Salwa, memg jenuh sal.. x larat dah mulut nie nak jerit kat dier.. hu3x.. dah simpan dah kusi tu, tp si kaka dier lak yg amik kasi kat adik dier.. abis camnor sal? hu3x

eynda said...

Bila macam ni kita yg susah hati kan...kena pantau selalu takut jatuh...hannah pun ada stool kegemaran dia...kekadang beskal dia pun jadi stool...lagi le mama dia terjerit-jerit takut dia jatuh hehe..

Ena said...

kak eynda, tu la pasal kak.. susah ati tul kan!..

izan ishak said...

oohhh...tidak!!! bahaya juga kn ena, sbb itu kerusi plastik kn?
xpe2...anak lelaki mmg cam tu lah gayanya.
sama je ngan anak2 izan ni, tp kalau dorg suka pnjat2.... ummi letak dorg atas meja trus.

Ena said...

iza, tu la.. kusi tu zaman jepon punyer.. dah lamer kusi tu.. tp nak buang sayang sbb bergune lg tp nie pulak jd niyerr.. aisshh!!

mamaaerish : said...

ala syg... takut la auntie tgk... hu3

Ena said...

Mamaaerish, takutkan!.. huhuhu..

Cik Anie said...

yg dasat tu pandai cari sdiri..bahaya kalo terlepas pandang

Ena said...

Cik Anie, dier memg p cari sendiri.. hu3x..

mamamiera said...

uihhh notti ae budak ni..
kena tngok2 slalu tu ena..
kang terlps pandang, naya je.. ntahape2 yg di buwek nye nnti..

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said...

uishhh...bahayanya nkak..kene tgk selalu ni,,

dh besar aktifla kan..hehe

~aSHa~ said...

dah namenye boy..ehehee...

akak ni dah penat dah melayan boy ni...selalu jadi oltromen..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bahaya tue...jatuh kang..jgn nakal2x adik!! Takut aunty tgk..

Ena said...

Mamamiera, tu la.. dlm dok tgk2 tuyh.. sempat gak dier wat cenggituw..

Ena said...

kak asha, tul tuw.. penat yg amat.. baru 1 hero.. lau ramai cemaner laekk? hu3x..

Ena said...

Fiza, tengok tengok tengok!!..heh3x..

Ena said...

Lily, tu la kan!.. hu3x..

Ieza said...

sama jer cam anak2 ieza dulu..semua tempat nk panjat..entri ni buat terimbau jer cerita lama..ha3

Ena said...

kak eiza, he3x.. leh la imbau balik zaman2 dorg kecik dolu2 lak kak!.. hik3x..

MaszLaVista said...

pasni selongkar almari baju pulak...gasaklah kak ena...kekekekekeke

rosma said...

sonok layan gelagat budak2 ni kan..cute jer..tp hati2 ye adek...

Ena said...

Mazs, selongkar almari dah selalu dah budak2 nie buat mazs.. hu3x..

Ena said...

Rosma, seronok memg la sonok ros tp tu la.. hu3x..