Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 24 December 2009

CONTEST?

1st time nak joint dunia contest nie tau.. lom ni memang x pnh sbb cam takut2 jer nak join.. maklum la.. blogger baru (kire baru lg la kan).. kot2 tersalah tekan ker aper.. k kiter teruskan ngan citer contest pasal:




Gambar yg dipertaruhkan adalah:



 Nama: Ammar Irfan B. Mohamad Irwan
Umur: 1 tahun 5 bulan
Tarikh Lahir: 07 Julai 2008


Keterangan Picture nie:
Gambar nie mase Raya Aidiladha yg lepas di rumah atuk sedare (pangkat utk anak2) kat Klang..Mase nie kami beraye & menziarahi Opah belah Mr. Hubby.. Tapi gambar Opah  tak der la pulak. Kui3x.. Suke gambar nie sbb memang nampak noti (bg sy la..heh3x) ngan kepale nye yg separe botak tu.. heh3x.. Mase nie Ammar Nie main kunci & berebut kunci dengan kakak dier.. Muke cam tu sbb bangga leh rampas kunci kat tangan kakak dier..

11 Ulasan:

MamaAdwanEncem said...

okeh... gud luck yeee...

Ena said...

he3x.. tq..

mamalieyna said...

hehe..mmg noti lah! pepun auntie sukee.. hikhik... good luck cayang!! ^_^

Ena said...

Thanks yer Mamalieyna.. Memg noti sungguh!!..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

gud luck dear..:-)

kak ina kl said...

good luck..semuga berjaya..cuber jangan tak cuber..

SiTi said...

GuD lUCk..MNA tAu ReZeKi 1St TiMe

♥♥syahadah♥♥ said...

hapy bercontest contest la ena..apa apa2pun gud luck..

cik EPAL said...

comelnya diaa :)

LIP said...

good luck dear.....chaiyok chaiyok!!!

Ena said...

Rose, Kak Ina KL, Siti, Shahadah, Cik Epal & LIP:

Thanks yer utk semua.. ena x la harap apa2 setakat nie.. sesaje nak join..maklumla.. 1st time kan.. apapun thanks again... :)