Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 25 November 2009

Tak Sihat

Salam Uols..
Dah bbrpe ari x n3 nie..hu3.. 
Minggu lps anak2 x sihat..tp..
3 hr nie ena laks yg x sihat..huk3..
Apapen keje tetap keje..he3
Bukan rerajin pun tp malas nak p klinik
Mkn panadol jek.. jadi la kan dr x mkn langsung
Lagipun dah nak Raye..dah dekat cuti
Tunggu jer la cuti Raye
K la yeh.. x der mood nie nak n3.. hu3
Nak p cari mood dulu laaa.. heeeeeee..
Daaaa....

18 Ulasan:

cik EPAL said...

cari mood elok elok ;)

Ena said...

tu la x jumpe lg nieyh... hu3

Riena @ MamaAneesa said...

take a rest....mana tahu ada mood nanti...anyway...selamat bercuti

MRS. K said...

mood ke laut kot

Ena said...

K.Riena : thanks yer.. same2 la kiter bercuti.. tp esok keje lg..hu3.. lupe nak apply mase org tengah sibuk2 aritu..hi3..

Ena said...

Mrs.K

Tu la.. hanyut di bawak arus bajir kot..ehheee.. x per la.. ena g ziarah kwn2 jer la.. hi3

Dilla Ady said...

ena ni malas nk ke klinik ke takut jumpa doktor ngan takut makan ubat?hikhik...cari ye mood, jgn tak cari..

Mama Qaseh said...

Ena pn tk sihat jga yea..
Mkn ubat tau Yang..
Mga cpt sembuh..

Ena said...

Dilla:

Kih3..
x la takut Dilla.. memang mls pun nak p sbb ari isnin aritu dah g klinik bwk anak sbb x baik2 demam.. ingat nak mintak ubat sekali tp terlupe pulak.. hu3.. tu yg malas nak p lg..

Ena said...

Mama Qaseh:

A'a.. kurang sihat sikit la tp menggangu time keje gak la.. dah la kat sini sejuk sgt.. Memang x tahan tul.. tp nak amik MC pun tinggal esok je keje.. x per la..

Thanks yer.. Ena dah mkn ubat dah.. tp mungkin cuace kat dlm nie yg wat lambat baik kot.. ehehe...

~~~ kay ~~~ said...

Selamat menyambut Aidil Adha yang bakal menjelang. Semoga hidup kita selalu di berkati ALLAH, sampai satu saat kita pasti kembali kepadaNYA.

~~ salam aidil adha semoga seikhlas korban ~~

(semoga kembali sihat)

Ena said...

Salam Aidiladha juge buat Kay ye.. Terime kasih.. :)

~aSHa~ said...

salam,
selamat aidil adha

☆ lieya latif ☆ said...

siannye ena..nak raye plak demam2 yeak....semoga cepat sembuh yeak

norhaizan said...

Kesiannya kak ena..tak sehat eh?..jangkit dari anak eh..nway, salam aidiladha buat kak ena dan family..semoga cepat sembuh demam tu

Ena said...

Lieya:

Agaknye hr2 dok ngadap diorang yg memang masih x sihat.. skrg dah 1 family x sihat nie.. tp ok lg la kan.. selagi masih boleh g keje kire ok lah kan..

Thanks yer Lieya.. Salam Aidiladha..

Ena said...

Haizan:

Virus demam sedang melanda kami sekeluarga nie.. hu3.. Ape pun kire ok la kan sbb masih boleh g keje..he3.. Thanks yer Aizan.. :)

Salam AidilAdha..

Ena said...

Asha:

Salam AidilAdha juge buat Asha dan Keluarga.. :)