Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 5 November 2009

Mini Zoo

N3 arinie masih lg citer psl jln2 kat Menara KL aritu..tp kat Mini Zoo kat situww.. x sangka lak ader zoo kat situu.. Dolu2 x de kannn.. Jd.. alang2 dah g tuu.. singgah la jap.. Jom kiter TeNgOk aper ader Ader kat dalam tuuuw...

Ye..ye.. Jer Duk Depan Nie..Mcm Berani..Takut sebenarnyer..Besar Mak Sawa nie.. Baru Pas Mamam Nie.. Tengok Perut Dia Tuww..Besar Semacam Jekk..

Anis Nie Musti Nak Wat Tangan Camtu..Wal Hal Sblm Tuww Menjerit2 Tengok Mak Sawe Nie.. Tp Abah Dier Suh Gak Amik Gambor Kat Depan Tuw.. Pas Pujuk2 Kater Mak Ular tu Tido.. Baruu Dia Nak.. Tengok Muke Dier Tuhh..Series Jekkk..Peace!!

Cam gaduhh jekk? satu pandang saner.. yg satu pandang sinun..siap garukk kepala lagikk..banyak ker kutu? huhuhu...

Nak Bergambo Nyer Pasey.. Duk Kat Cecelah Tuw Punn Jadikk Lerr.. ehhee.. Cian Amar..penat yeh?Time Nie Kene Dokonggg & Pegang Jekk Coz Tempat Nie Cam X Sesuai Lak Bebudak Kecik Nak Berlari2an.. Ummi X Tau Penat ker? KuiKuiKuiiii.. Bukan Selalu... Dokkk Gituww!!

Nampak Tak Aper Kat Dlm Tuhh? Macam Berbise Jekk Kan!!

Rajiiinnn Tul Husna Nie Layan Anis nie.. Dia pun Wat Laa NgeNgade..Ish..Ish..Ish.. Cian Husna Penat Yeh! Thanks Yer Husna.. Len Kalik Leh Ler Ajak Laeiii..KuiKuiKui..

Comei Jek Katak Tu Kan!!.. tapi Yg Nie.. Daring Semacam Jekkk!!!Huhuhu..

Tengok Adek tuw.. x Sabar2 Nak Kuar.. Kakak Lak Cam Leka Jer... Tengok Aper Tuhhh? Jom Kakak x Nak Balekk Lg Ker? Td Cam Takut Sangat!! Eheheee...

Cantekk Kan Burung Nie..

14 Ulasan:

neezareef said...

wpn mak ke pak saawa tu dok dlm cemin sy x kan dok dpn2 gitu..geli 1 hal...kang mau teringat2 corak kang 1 hal..adehhh..

Ena said...

ehhehee... tu la psl..camner leh dok kat sebelah tuu..sib bek x tingat dah pastu..lau x..mauu x makan..

☆ lieya latif ☆ said...

thanks sudi komen kat blog saye....hihihi...ye la bukan twin tapi selang setahun..sroang 4 sorang 3 hheheeh....takpe, mmg ramai pun yg ingat dieorg ni kembar...

wah sonoknye gi zoo, oo ade mini zoo ye kat sane...tak tau lak saye....sronok tu tapi lieya ni penggeli sah2 tak leh dekat minatang2 tu...huhuhu

Ena said...

a'aa..sy asalnye x tau gak sbb dolu2 g x der..g aritu ader laks..jengah la kejap..
Ehehehe.. geli gak sebenarnye.. tp sbb anak sy yg pompuan tu jarang tgk minatg tu live..tu pun burung dier ckp ayam..sbb burung tu besar.. wat malu jekk..huhu..
Dulu bwk die kat zoo negara ms umor setahun lbh..skrg dh 4 thn..tp x leh beza lg..sedeyy sy dibuatnye..

Jasfyra said...

tq singgah blog saya..best bwk anak2 p zoo kan.mcm2 gelagat diorang

Ena said...

thank 2 u 2.. hmm mcm2 pesen ader..kdg2 sampai poning di buat nyer..Aduiiiyaii..

aisyahumaira said...

owh..sonok nih..balik semenanjung nnt nak g la cni^_^ kat menara KL ek?

Ena said...

Thanks..a'a..seronok gak la klu bawak anak2 kan..tp tempat dier kecik jer..animals kat dlm tu pun x banyak..tp ok la..alang2 dah naik atas menara tu leh laa singgah sekali.. :)

mamalieyna said...

eeiii takut aa tgk ular sawo tu..geli-geleman eden..huhu..
banyak jugak snap pic haiwan2 kt situ ee..
*msti best ee bebudak tu tgk haiwan2 ..mcm2 ada... :). tak bising ke diorang tanya itu ini?..yelah mcm2 haiwan ada kan, tmbh2 kakak tu..

Ena said...

Mamalieyna..
Memg geli mase tengok tu..sampaii meremang la jugak.. tgk kat tv pun meremang lg tgk dpn mate..tp sbb hubby nak gak suh masuk bg bdk2 tengok..tu yg masuk gak tu..
Kakak memang bising la mulut dier tp adek x sgt sbb lom pandai ckp lg..eheheee...

b.O.n.d.a said...

eeeiiii, masa taip ni pun still rasa serius tengOk mak sawa tu..eiiii... =)

Ena said...

Bonda..Thanks..
Ehheehee... geli & takut jekkk kan!!kat dlm nie nampak kecik jekk tp kat luar tu besar sebenarnye.. mak/pak sawe tu baru passs makann..besarrr jekk perut dierr..

mamamiera said...

hai ina..
slm kenal.. same kite ye puya sepasang chy mate.. kakak lawo,adiknye encem!
eii kalo zai lah kat zoo ni, x maunye g tpt ulor tu.. geli geleman kulit i.. ;p

Ena said...

Haii MamaMiera..
Tu la pasaiii..sume duk geli tengok ulor tuhh.. camner ena leh dok situww ekk.. ehheee.. nak masuk blog nyer pasai ler tuhh..eheheeee..