Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 19 November 2009

Bayar Hutang

Arinie Nak Bayar Utang Mamalieyna Yer Tag Laa... Tp Nak Jwb Tag Yg 1st iTuw

Haaa.. Pasal  8 perkare: SaYa SeDaNg....
Mehhh mulakan Sekarang...

1. SaYe SeDaNg : Memikirkan Jawapan Tag dr Mamalieyna... hikhikhik... 

 2. SaYe SeDaNg : Makan Kopok Lekor Sambil Mengetip KeyBoard nie.. huhuhu.. tengahari sy nyer lunch  ader  kopok jekkk.. ehheee.. dah makan nasi lemak pg td.. kenyang lg daaa...

3. SaYe SeDaNg : Dah Kul 2.00 kene wat kije opis balik daaaa.. 

4. SaYe SeDaNg : Attend Customer/Supplier Yg Dtg Tuk Sign L.O (Local Order)

5. SaYe SeDaNg : Semak Dokumen Sama Ada Lengkap or Tak sebelum di hantar ke Kew utk bayaran

6. SaYe SeDaNg : Menziarah Blog Kawan2 Sambil Wat Keje.. hehehe.. Menyelam sambil minum air Maaa..

7. SaYe SeDaNg : Menjawab Panggilan Telefon.. Adeiiiyh!! Potong Stim Tul laaa... hihiiiii..

8. SaYe SeDaNg : Menyiapkan Diri Utk Turun g Solat Zohor..

Akhir nyer selesai sudaaaa utang Mamalieyna nyer Tag Nie.. Klu ader kelapangan Ena try jawab Tag yg asal tu yer Mamalieyna :)
Mmm.. lom terfikir lg nak ngeTag sape pas nie..  tp klu ader yg sudi & rajin nak menjawab tuw.. silakan lah...

12 Ulasan:

mamalieyna said...

orait..lulus! hikhik...:)..

Ena said...

Waa... lulus!!.. yea..yip..yippiy... Tq2.. ;)

MRS. K said...

dah lama tak makan kepok lekor. kat KL ni susah la nak cari kepok yg betui2 ori ikan..tepung je lebih

Ena said...

Mrs.K..
Tol tuw.. tp ena ader jumpe 1 gerai nie kat Ampang la.. memg kene betol ngan selere ena yg asal dr negeri kopok ituw.. eheee.. klu leh tiap2 ari nak mkn..

Dilla Ady said...

hmm..sama la kite..dilla pun sedang menyelam sambil num air nih..bertenet2 sambil wat keje ofis..hikhik

rosma said...

rajin2...tp part kopok leko tu jugak yg dipandang.hohoho..sodap tuh..lau lg ragup lg ummm..

Ena said...

Dilla pun samer yeh.. ehehe.. ramai lg kot yg wat cam nieyh.. x per2.. janji keje kiter settle..

Ena said...

Tul tu rosma.. lau dpt yg rangup lg laaa kan.. meh larr sini.. ader lg nieyh.. hikhikhik...

iDAN said...

Ena kenapa orang sekitar Sel sini tak suka buat kilang kepok lekor, harga ikan mahal kut!.

Kalau ke Terengganu memang keropoknya lebih fresh banding sini!.

Ena said...

IdaN : ena x tau la naper.. yer kot..ssh nak dpt bekalan yg fresh agaknyer.. tp kat kuala selangor tu ader pengakalan ikan gak kan!ho3x..
Tp skrg kat Trg pun kene pandai pilih tempat gak.. maklum la ikan makin mahal sedangkan permintaan tinggi..hu3..

☆ lieya latif ☆ said...

peberet lieya tak kopoklekor...tak ingat dah diet miet ni...berpinggan leh bedal...lagi2 kalo sos pencicahnye sodap...uih...meleleh dah lieya ni ina oiii....

Ena said...

Lieya pun same? hikhikhik.. leh geng nie.. ena pun camtu.. tau2 jer dah abis jek kopok tuw..muahaha..