Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 26 October 2009

HaRgAiLaH TuBuH BaDaN KiTeR

X tau nak CITER aper arini.. tp nak N3 gak ehhehehe.. cam gian laks.. pepagi td dah menziarah blog2 yg sewaktu dengannya.. Mcm2 citer ader.. tp still x de IDEA nak citer sal aper.. Mood X do nie.. camNer?

 Xceli arini kiter half day lg.. sbb kul 3.00 ptg ader appointment kat spital.. huhuhu.. maleh sungguh nak p.. tp rasenyer ni last day kene wat physio..rase kaki ni mcm dah ok tp bile wat keje banyak jekk & berdiri byk skt pun mula la dia sakit semacam jekkk..tegang sangat2 dan bengkak..pastuhhh mesti dah x larat nak berdiri dah..bile bangun pepagi pun cam gituww.. x tau arr naper lagi nieey.. uwwwaaaa...

      Aritu mase mula2 excident tu doktor kater kaki ok x patah mana2 pun tp naper raser lain mcm jerkk sampai la niiiihhh...? bile pegang kaki ankle pun rase cam tang tulang tu berlekuk dah sikit.. skit jekk.. haa tang lu la yg still sakit lg.. bile sejuk pun tang tu gak laaa yg duk ngilu semacam jekkk.. dah sebulan dah macam ni... huhuuhu.. 

            TAPI kan.. mase g wat physio last week.. mcm2 patient ader.. kirenye kiter  ni sikit jerkk DIA bagi UJIAN, tp dah rase cam susah sgt.. padahal yg lain tu ader yg tak leh jalan langsung, lumpuh, duk atas kerusi roda jerkk... terus kiter MUHASABAH DIRI.. memg kiter Redha apa yg DIA dah bagi kat kiter.. cuma biase laa..as a humen being.. ader jer nak pot pet pot pet.. eheheehehe.. Astagfirullahal'azim...

Kesimpulanya.. hargailah kesihatan tubuh badan kita..

0 Ulasan: