Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 28 September 2009

Di TePi PaNtAi YaNg InDaH..



Wahhhhh.. bukan main lagi.. semua gambar ni di ambil mase hari raye ke-3.. kitorang menyetai rombongan ke Majlis bertunang cousin kat Penarik, Setiu, Terengganu.Kitorang Convoi 7 buah kenderaan kalau tak silap ke lebih tahhh.. dah macam rombongan ke majlis kahwin jekk.. maklum la raye.. ramai pulak yang nak join.. SAYANGnye.. gambar majlis tu x snap sebab putera dan puteri kami buat hal.. jadi umi dan abah x leh concentrate.. sudah nyer OTW balik tu kitorang singgah di pantai Mangkuk kat Penarik tu gak utk ambil angin pantai sambil makan kopok lekor panas2 sebelum singgah lak umah mak sedara kat situ.. wahhh.. bestnyer angin kat situ.. sejuk jer raser.. wal hal mata dah ngantuk bangattt dan badan dah penat bangattt layan kerenah 2 badik tu..huhuu.. apapun layan jer lerrr posing2 kat atas tu yeh!! 

0 Ulasan: