Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 28 September 2009

Beraya di Rumah Sedara Mare

 
Haaa... cuba tengok aksi2 ketika bertandang kerumah sedara mare dan umah "tok" saya ni.. Macam2 ada.. Sebenarnya masa ni perasaan seronok tu tak terluah dengan kata2 dapat jumpa sedara mara sepupu sepapat. Maklumla time mcm ni jelah semua orang duk berkumpul kan! tul tak teman2? Haa yang gambar ayah kiter sedang mencium pipi ibundanya (nenda/tok) bukan senang nak di rakam sebab aksi spontan dan ayah kiter tu pemalu skit.. skit jerrr.. ehheehehe.. yang lebihnyer kiter laa duk enter frame.. wakakaka..

0 Ulasan: