Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 19 August 2009

My Ist Time




 Blow Kiss




Nie la percubaan pertama sy dalam blog ni.. yerla asyik duk baca & tengok blog orang jer.. tingin gak nak ader blog sendiri..dah lamer dah pendam dalam hati nak wat tapi x tau boleh wat ke tak..fikir punyer fikir..xplore punyer xplore.. hmm try gak la..mula2 wat tu.. raser blur jer.. sbb ta tau nak mula ngan citer aper dulu..tu pun duk simpan jer sbb segan nak published.. tapi nak simpan sampai biler kan? jadi ni la hasilnyer.. Salam blogger untuk semua..hihihi..







 Piano Man eheheehe..sejak niler pulak aku pandai main benda alah nie yeh? eikkk3x..saje jer testing..testing 1,2,3..







0 Ulasan: