Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 20 August 2009

Retreat di Langkawi

Gambar ni diambil mase baru2 sampai di The Lanai Langkawi pada bulan April 2009 sempena Retreat dan Fail Meja bahagian Pengurusan. Walaupun telah lepas ianyer sukar dilupakan. Ader jugak gambar kenangan ngan diorang ni.. Masing2 telah pun bertukar ke tempat baru.
Ni muka2 yg dikatakan pembelut dlm team masing2. Mase ni salah 1 game yang menunjukkan kiter perlu ader raser percaya dan jangan mudah terpengaruh dengan hasutan orang lain...Kesian diorang nie kan.. menjadi mangsa dalam game ni..hehehe..
Ni pulak semua tengah khusyuk mencari jawapan
kpd soalan yg memg pening kepala mase Keadaaan agak cemas sebernanyer.Apa yg penting KERJASAMA.. hehe..jd semua cool jer..
Haaa... gambar ni pulak game yg ke-2 kot..ingat2 lupa dah.. setiap team perlu mencipta rentak utk team masing2 agar tidak samer dgn team yg lain.. Name team kiter mase ni "3Line" . Terdiri drp Pn. Mazrah, CC Sharipah, Jo, Asri kak Siti Saliza,dan En. Azizan. Terbayang2 lagi gelak tawa waktu nie..
 

2 Ulasan:

Ena said...

wahhh.. rindu nyer saat nie.. *W.I.N.K*

suhaira ukm said...

assalamualaikum ina. kita dok cari hotel di Chenang... jumpa blog ina ni.
kerja mana skang ni?

Suhaira Kewangan